Jedna sukienka a kilka możliwości.

     

         Jakiś czas temu kupiłam sukienkę z eko skóry w kolorze brązowym. Nie jest to kolor mój ulubiony ale w tej sukience było coś takiego ,że nie mogłam oderwać od niej wzroku kiedy widziałam ją na wystawie.



     Jakoś moje myśli wokół niej krążyły i przy kolejnej okazji mierząc ją po prostu ją kupiłam.

                                                  

    Pomyślałam wtedy sobie: "gdybyś była w kolorze czarnym byłabyś od razu moja ale dam Ci szanse choć jesteś w kolorze brązowym". Sam krój i całość bardzo mi się podoba ale kolor brązu nie króluje w mojej garderobie choć kilka rzeczy mam właśnie w tym kolorze. 



                                                                         


   Zastanawiałam się jak ją ubrać aby czuć się w niej tak jakby była w mojej ukochanej czerni. Kiedyś zastanawiałam się czy to oznacza,że jestem po ciemnej stronie mocy. Oczywiście, że tak ale czerń ma wiele odcieni a moim jest siła mojej wewnętrznej energii i moc szczególna, której można mi pozazdrościć.


    

      Każdą rzecz można ubrać na wiele sposobów a to na ile i jak zależy tylko od nas i naszej wyobraźni.

  

 Steal this look:

dressbought in LA MODA BUTIK KĘTY

- shirt - MOHITOFASHION

- belt - bought in LA MODA BUTIK KĘTY

- stockings - GATTAFASHIONEUROPE

- boots -VENEZIAPOLAND

- MAKE UP - MAX FACTOR, INGLOT, EVELINE, RIMMEL,  REVOLUTION





      Some time ago I bought a brown faux leather dress. It is not my favorite color, but there was something about this dress that I couldn't take my eyes off it when I saw it at the exhibition.

      Somehow my thoughts circled around her and on the next occasion, measuring her, I just bought it.

      I thought then, "if you were black, you would be mine right away, but I will give you a chance even though you are brown." Bronze is not my favourite but the cut of this dress was what made me buy it.

      I was wondering how to make her feel as if she was in my beloved black. Once upon a time I wondered if that meant I was on the dark side of the force.

      Each item can be dressed in many ways, the only limit is our imagination.

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

PANTERA/PANTHERA

Biżuteria - kolczyki moja kolejna słabość/Jewellery - earrings is my next weakness