Szpilki moja wielka miłość/High heeles my great love

 



   Jestem pewna, że kiedy się rodziłam to pierwsze były szpilki.

     


      Za co je kocham? Za to, że są. Prawdziwa miłość jest bezwarunkowa i właśnie taką miłością darzę każdą dodającą wzrostu parę w mojej kolekcji. 

    Choć trudno zrozumieć jak można kochać przedmiot , to już nie tak trudno zrozumieć miłość do "czegoś więcej". Buty na wysokim obcasie, to część mojej osobowości, sposób wyrażenia siebie. Czuję,że żyję kiedy mam je ubrane. Czuję się w nich jak prawdziwa, mega, kobieta.

    

    W szpilkach mogę wszystko! Podstawą jest wybranie odpowiedniej do stylizacji pary, z mojej kolekcji. Każdy jej element jest dla mnie tak samo ważna i bardzo potrzebna.



   Uwielbiam wysoki obcas, bez względu na to, do jakiego typu buta jest on przyczepiony. Czy to kozak, czy półbucik, czy letni sandał - potencjalne dopełnienie mojej stylizacji

   


    Możemy kłamać, ale niewielu potrafi ukryć swoje prawdziwe uczucia wyrażane mową ciała. W każdym ruchu możemy poczuć, czy ktoś obcas lubi, czy się w nim "dusi" i nie mam tu na myśli tylko ryzyko wypadku przy każdym krok i wyższym stopniu.

     

    Błysk w oku, lekkość poruszania się, uśmiech są świadectwem kobiety szczęśliwej w szpilkach.          Panowie kochają patrzeć na kobiety w szpilkach. Szpilki są kropką nad i wszystkiego co kobieta ma na sobie i nie ważne czy jest to strój formalny, czy sukienka casual czy ubioru nie ma wcale lub jest go niewiele.


   Na zdjęciach pokazuję kilka wzorów z mojej kolekcji 

  Czy można ich nie kochać? Nie. Szpilki TRZEBA kochać i podziwiać je na stopach kobiet, które je kochają jak ja.       



     I'm sure the high heels came out first when I was born.

    What do I love them for? For being there. This is what I call unconditional love. With this unconditional love I love each and every one pair in my collection.

     Although it is difficult to understand how one can love an object, it is not so difficult to understand a feeling for something more than just a mere object. High-heels are part of my personality, a way of expressing myself. I feel alive when I am wearing them. I feel like a real, mega woman in them.

    I can do everything in high heels! It's all about choosing a pair from my collection that is suitable for styling. Every part of my wardrobe is equally important and very necessary to me.

    I love a high heel, no matter what type of shoe it is attached to. Boots, half shoes or summer sandals - a potential complement to my outfit

    We can lie, but few can hide their true feelings conveyed by their body language. In every movement, we can feel whether someone likes the heel or is being suffocated by it...and I do not only mean the risk of an accident at each step and every higher step.

    The sparkle in the eye, the lightness of movement, the smile...they all are a testimony of a happy woman in high heels. Gentlemen love to look at women in high heels. High heels are a cherry on top of everything that a woman is wearing, and no matter if it is a formal dress, a casual dress or a casual dress, there is no or little of it.

    The photos show some patterns from my collection

    Can you not love them? No. High heels MUST be loved and admired on the feet of women who love them as much as I do.


Steal this look:

- shoes - KAZAR, PRIMAMODA, VENEZIA, WOJAS, MANGO, STRADIVARIUS and white with white studs - especialy gift from by best girlfriend ;)

- dresses - BY O LALA, FEMESTAGE EVA MINGE, MANGO, CARRY

- white shirt - ZARA

- black skirt - ORSAY, BY O LALA

- sequin bodysuit - bought in KLIMAT in Pszczyna

- make up - MAX FACTOR, RIMMEL, L'OREAL, INGLOT, MAYBELLINE NEW YORK, MAC, SEPHORA

Komentarze

  1. Cześć Agata ;)
    czekałem na wpis dotyczący wysokich obcasów i się nie zawiodłem. Ładnie to ubrałaś w słowa i postawiłaś kropkę nad i.
    Fajnie byłoby zobaczyć całą Twoją kolekcje wysokich obcasów.
    Przemyśl to ☺️😉 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała kolekcja hmmm...byłoby trudno, troszkę tych sztuk jest i nie mogę oderwać wzroku od następnych nowych

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

PANTERA/PANTHERA

Jedna sukienka a kilka możliwości.

Biżuteria - kolczyki moja kolejna słabość/Jewellery - earrings is my next weakness