Moje ulubione zapachy/My favorite perfumes

    Perfum to indywidualny dodatek do osoby. Dla jednych, słoiczek wyciągany z odmętów szafy od święta, na randkę, czy do kościoła. Dla mnie - codzienność. 

    Jak każdy, mam swoje preferencje i ulubione zapachy. Te preferencje zmieniają oczywiście w zależności od pory roku, nastroju, sytuacji, ale każdego dnia odpowiedni zapach trafie na moją skórę. 



     Na co dzień preferuję delikatniejsze nuty, ale mam jeden wyjątek. Jest nim mój ulubiony mocny zapach VENEZIA LAURA BIAGOTTI. Zapachu tego używam tylko zimą. Jest zbyt mocny w innej porze roku. W zimę, koniecznym jest wytoczenie ciężkiej artylerii zapachowej, w celu przebicia się przez krainę lodu, mrożącą serca i nosy. Mam do niego sentyment i nie mogę się z tym zapachem rozstać.  Niczym makaron, ryż, czy kaszę w marcu 2020, uzupełniam, kiedy tylko widzę, że zaczyna się kończyć.



     CHANEL CHANCE - odkryłam dzięki przyjaciółce, namówiła mnie na jego kupno. Jest niezwykle emocjonalny i kobiecy - pasuje do swojej  nazwy czyli SZANSA. Zapach zasługuje na szansę i każdemu użytkownikowi ją gwarantuję. Daj mi poczucie, że każdego dnia mam szansę na zmianę i kolejne realizacje swoich celów.






    ALIEN THIERY MUGLER - odkryty jako prezent od życzliwej mi osoby. Kosmos to ja ...moja energia jak mocna kometa prosto z kosmosu. Zapach delikatny i kosmiczny. Lubię go.




    CHRISTIAN DIOR ADDICT- uzależnienie od tego zapachu i dla mnie i mojego otoczenia. Idealny obraz zapachu i mojego ja. Uzależnienie idealne w połączeniu z seksowna kreacją na wieczorny melanż. 



    HUGO BOSS DEEP RED - głęboka mocna czerwień, a jak dla mnie delikatny i lubię go w codziennym użytku. Daje mi taki powiew świeżości.






    HUGO BOSS WOMAN - delikatny w swojej nucie, ale idealny dla takiej silnej kobiety jak ja.

                                         


    Panowie? Perfumy nie są fe! Nie są tylko do kościoła i na wesele. Niestety, męskie perfumy mają bardzo niskie LD50 - łatwo je przedawkować, są niezwykle intensywne. Dwa psiknięcia na szyję, dwa na dłonie - jest doskonale. Panie wiedzą, że jesteście ludźmi kultury, ale nie wie o tym całe osiedle. Wylewaniu na siebie wody kolońskiej mówimy silne NIE! Męskie perfumy najlepsze są delikatne, nuty kawowe, drewna, delikatne, męskie i dojrzałe.

    Jestem lojalna perfumom, jak przyjaciołom. Kiedy poznam i zaufam to lojalność zawsze i do końca. Nie zamykam się jednak na nowe odkrywcze doświadczenia w tej materii.           




        A perfume is an individual addition to a person. For some, a jar pulled out of the closet on a holiday, date or to church. For me - everyday routine.

      Like everyone else, I have my preferences and favorites, in terms of fragrances. These preferences change, of course, depending on the season, mood, situation, but every day the right fragrance hits my skin.

      I prefer to go with softer notes on a daily basis, but I have one exception to this rule. It is my favorite strong fragrance VENEZIA LAURA BIAGOTTI. I only use this fragrance during winter. It's too strong at any other time of the year. In winter, it is necessary to deploy heavy scent artillery in order to break through the land of ice that freezes hearts and noses. I have a fondness for it and I can't part with it. Like pasta, rice or porridge in March 2020, I fill it up as soon as I see that it is starting to run out.

    CHANNEL CHANCE - I found out about this one, thanks to a friend that talked me into buying it. It is extremely emotional and feminine - it fits its name, i.e. CHANCE. The fragrance deserves an opportunity and I recommend it to every user. It gives me the feeling that every day I have a chance to change and achieve my goals.

    ALIEN THIERY MUGLER - It was discovered by me, when I received it as a gift from a kind person. The cosmos is me ... my energy like a strong comet straight from space. A delicate and cosmic fragrance. I like him.

    CHRISTIAN DIOR ADDICT- addiction to this fragrance for me and my surroundings. The perfect picture of the scent and myself. Perfect addiction in combination with a sexy outfit for an evening night out.

    HUGO BOSS DEEP RED - deep, strong but delicate red. I like it in everyday use. It gives me such a breath of fresh air.

    HUGO BOSS WOMAN - delicate in its note, but perfect for a strong woman like me.

    Gentlemen? Perfumes aren't bleh! They are not only for church and wedding. Unfortunately, men's perfumes have a very low LD50 - they are easy to overdose on, they are extremely intense. Two sprays for the neck, two for the hands - it's perfect. Ladies will know that you are men of culture, but the whole estate does not have to know about it. Pouring a whole bottle of cologne on top of ourselves, say NO to this heresy! The best perfumes for men are delicate with notes of coffee, wood. They are delicate, masculine and mature.

    I am loyal to perfumes as I am to friends. When I get to know and trust someone or something, it always means loyalty and to the end. However, I am not opposed to new discoveries in this matter.



Komentarze

  1. Świetny wpis ;) szkoda, że nie można tego poczuć czytając go... Jeśli chodzi o męskie perfumy to moje faworyty Mugler A*Men, YSL Opium PH, La niut del homme EDP > EDT, Burberry London - wiśnia, tytoń . Warto wspomnieć że perfumy przechodzą reformulacje.. takie Opium, które miało kiedyś fantastyczne parametry. Utrzymywało się na ciele cały dzień a po powrocie do domu nadał było czuć poranną aplikację w pokoju. Teraz można je śmiało używać na codzien do biura.
    Za to A*Men od Muglera to zapach, który łatwo przedawkować. Można go kochać lub nienawidzić ;) ja kocham serie 👽

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za komentarz. Dopiero dzisiaj odpowiadam bo czas jest dość szalony i tyle się dzieje. Każdy z nas ma swoje preferencje. Zapach jest bardzo indywidualną kwestią. Ważne,że znalazłeś coś tylko dla siebie. Ja czasem szukam czegoś nowego i wracam też czasem do zapachu , który kiedyś preferowałam ale zrobiłam sobie przerwę. Używałam kiedyś m.in. OPIUM WOMAN czy J'ADORE np. ale chcę wrócić na razie do HUGO BOSS WOMAN RED. Ten zapach planuję kupić w najbliższej przyszłości. Bardzo go lubię.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

PANTERA/PANTHERA

Jedna sukienka a kilka możliwości.

Biżuteria - kolczyki moja kolejna słabość/Jewellery - earrings is my next weakness